piątek, 9 października 2015

Nominacja do LBA (2 i 3) ^^

Elooooooo, to znów ja xD Przychodzę z LBA, taa, no wiem, że to nie rozdział ;-;
Zaczynamy:

Nominowała mnie Iguana :
1. Jaką książkę mi polecasz?
Nwm xd Więzień labiryntu, Niezgodna...
2. Twoja ulubiona gra planszowa (lub komputerowa)?
Nie mam takiej, chociaż... chyba Minecraft XD
3.Co sądzisz o swoim blogu?
Według mnie mój blog nie zasługuje na nominacje ;-; Jest troszku z dupy wzięty xd i zawsze kiedy wstawiam rozdział to boję się, że wam się nie spodoba..
4. Co sądzisz o Liebster Blog Award (przydatne?)?
Chyba jest przydatne... Trochę rozwija XD ale jeśli cały czas jesteś nominowany/a to trochę wkurza :'D
5. Ulubiona postać literacka?
Ogólnie? Newt, Valdez, Percy, Katniss, Hermiona, Harry, ojojoj za dużo tego :D
6. Znienawidzona postać z książki lub/i bloga?
Drew -,-
7.Ulubiona słodycz?
Nutella *.*
8. Jak wygląda twoje biurko, bałagan czy porządek?
Definitywnie bałagan XD
9.  Sposób na poprawienie nastroju?
Słuchanie muzyki <3
10. Kim chciałaś/eś zostać jak miałaś/eś pięć lat?
Piosenkarką, ale kiedy teraz słyszę swój głos to myślę, że byłam wtedy bardzo głupia xd
11. Czy chciałabyś pisać jeszcze jedno opowiadanie? Jeśli tak, to na jaki temat?
Tsaaa, o moim idolu <3333

Nominacja nr 2!! Nominowała mnie Malinoe bogini upiorów :
1. Czytałaś ACHAJĘ [A. Ziemiański]?
Nope....
2. Masz nauczyciela, którego mogę Ci pozazdrościć? [Pozdrawiam, Panią Beatkę! :*]
Mam, możesz mi pozazdrościć pani od histy, która jest też moją wychowawczynią xd, daje nam testy do domu, a jak przychodzi czas na taki oto sprawdzian to piszemy takie same jak nam dała do domu ;)
3. Ulubiony przedmiot szkolny?
W-F!!!!!
4. Masz swój talizman "szczęścia"?
Poduszka się liczy...? XD
5. Opisz siebie w trzech słowach.
Marzycielka, leniwa, kochająca psy :D
6. Umiesz strzelać z łuku? (Ale tak naprawdę?)
Umiem, mam własny ;)
7. Czytasz mojego bloga? Co byś w nim zmieniła?
Zacznę czytać XD Teraz nie mam czasu ;-; TESTY...
8. Czytałaś Kroniki Rodu Kane?
Nopeeee..............
9. Ulubiona postać z mojego bloga?
Patrz punkt 7 :P
10. Znienawidzony parring z PJ lub OH?
CALEO, on jest mój xd
11. Czy to twoje pierwsze LBA?
Nie XD


Dobra ziemniaki :* to tyle Teraz czas na moje pytania:
1. Jakiego koloru są ściany w twoim pokoju?
2. Ulubiona liczba?
3. Masz zwierzę? Jeśli tak to jak ma na imię?
4. Czy chciałabyś zmienić swoje imię lub nazwisko?
5. Polecasz mi jakieś FF? Najlepiej o Valdezie ^^
6. Czego chciałabyś się nauczyć?
7. Jak oceniasz mój blog w skali 1-10? Czy powinnam coś  nim zmienić?
8. Czytasz mojego bloga? Jaka jest twoja ulubiona postać?
9. Jeśli każdy chłopak z obozu byłby wolny, to z którym chciałabyś chodzić?
10. Ile masz lat?
11. Hmmm..... Jeździsz konno?

Nominuję ( skoro to podwójna nominacja to chyba mogę xd):
Malinoe bogini upiorów
Tici Time Sweet

Dziękuję wam za nominację i dobranyks ;****

2 komentarze:

  1. Hej nominuję cię do LBA :) pytania u mnie na blogu:)
    http://nietypowiherosi.blogspot.com/
    ~LoLa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lollaaaaaa xD Za dużo tych nominacji w ciągu kilku tygodni :') Cieszę się, że ci się podoba i dziękuję XD

      Usuń