sobota, 3 października 2015

LBA!!

Jest to moje pierwsze LBA! ( Z czego się oczywiście bardzo cieszę ^^) Na początku jeszcze przeproszę was moje człowieki za to, że od tak dawna nie było rozdziału ;-; Nie mam ostatnio weny, a do tego mam jeszcze szkołę... Dobra, zaczynamy!!
~~~~~~~~~~~~~~~~
Nominowała mnie #daughter_of_Hades, za co bardzo DZIĘKUJĘ ;* (powtarzam się hihi)
Każdy chyba wie co to LBA, więc nie muszę tłumaczyć ;)

1. Czy masz ulubioną postać z PJO i HOO?
Jejku XD z PJO to chyba najbardziej lubię Annabeth, a z HOO to tradycyjnie Valdeza, który swoją drogą jest jednym z moich fikcyjnych mężów  *.* 
2. Masz ulubiony parring (OTP)?
Ulubiony.. To chyba wybieram Percabeth <3
3.Masz znienawidzony parring (NOTP) np. Caleo...?
Caleo i Perachel (ble, fuj, ble )
4. Masz ulubioną część PJO i HOO?
Z tych wszystkich to najbardziej wielbię ZAGUBIONEGO HEROSA :D
5.Czytasz mojego bloga? Jeśli tak, to czy powinnam coś zmienić?
Czytam, czytałam... Nie wiem co powiedzieć ;( Od kilku miesięcy nie czytam żadnych blogów, ale jeśli znajdę czas to nadrobię zaległości :) No i według mnie nie powinnaś nic zmieniać w blogu, jest zajefajny ;3
6.Polecisz mi jakieś fajne FF lub książkę?
Jezuniu kochany, nie wiem xD Polecam z książek: Więzień Labiryntu, Niezgodna, a tak dla wyluzowania to Dziennik Cwaniaczka <3 Z FF nwm ;D
7. Jesteś w innym fantomie niż Demigods? Potterhead, Tribute...?
Za dużo do wymieniania xd
8. Kim jest twój boski rodzic? 
Atena ;3
9.(głównie do tych nieaktywnych, ale:) Kiedy planujesz wstawić nowy rozdział? 
Jak znajdę czas na napisanie go, to wtedy będzie €:
10. Czy masz przyjaciółkę/przyjaciela, która/y jest w naszym fandomie?
Niestety nie ;-;
11. Jakie masz zainteresowania (poza oczywiście czytaniem książek...)
Siatkówka, jeździectwo,łucznictwo trochę jak nikogo nie ma w domu to potańczę i pośpiewam ^^



Skończyłam hihihi, ja do Liebster Blog Award nominuję:
Lola Jackson
 Kornelia Kora
 iguana
Skoro to moje pierwsze LBA to nominuję jak narazie tylko 3 osóbki ;*

A oto i wszechmogące pytania!:
1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
2. Jaki jest twój ulubiony parring (OTP)? 
3. Do jakiego fikcyjnego świata chciałabyś się przenieść ?
4. Jaki jest twój największy idol? Czy kiedykolwiek go spotkałaś ?
5. Kogo z PJO I HOO nie cierpisz najbardziej?
6. Ilu masz fikcyjnych mężów? Jak się nazywają? 
7. Kogo wolałabyś pocałować: Valdeza czy di Angelo?
8. Jakiej osobie z PJO I HOO przywróciłabyś życie?
9. Która książka jest twoją ulubioną?
10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
11. Perachel czy Percabeth? 

Dobra, to tyle miśki... Ja zmykam, bo jest godzina 1:08, nie 13:08 JEST 1:08!!! Spać ... *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz